reklama

Román o ženách..a nielen pre mužov IV.

Záznam štvrtý !!!Zúfalo pozriem na hodinky. Je presne o minútu viac, ako keď som ich čekovala naposledy. Začínam pochybovať o ich dôveryhodnosti... Možno ich ten džús, v ktorom boli okúpané tak týždeň dozadu, predsa len zabil...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)
Obrázok blogu

Ešte ma napadnú dve – tri konšpiračné teórie o útoku na svetový čas, keď ŠÉFKO konečne ohlási prestávku. Za tento počin ho okamžite zahŕňame ašpiráciami na Nobelovu cenu mieru a taktiež niekoľkými vzdušnými bozkami.
Túto prácu mi bol čert dlžen. Špecifikovala by som sa ako Dievča pre všetko a moju pracovnú náplň dokonale charakterizuje „Čo povie ŠÉFKO“. Začíname za spevu kohútov a inej hávede okolo siedmej a.m. – v mojich zemepisných šírkach a časových pásmach je to zvyčajne hlboká noc... Vonkoncom nechcem provokovať, ehm..:)

Pracovnú posádku tvorí už všeobecne známy ŠÉFKO a šesť ženských. Že to tam občas vyzerá ako v drogérii, je celkom pochopiteľné. Však reprezentujeme! Každopádne, prenášanie stolov, chladiacich zariadení a (radšej) neznámeho počtu sudov piva nás slušne zocelilo a združilo. Všetci za ŠÉFKA, ŠÉFKO za všetky drobné!!!

Šesť žien sa zvalilo na stoličky, trávu či priľahlé priestranstvo, nedbajúc o spoľahlivosť bielych mikrotričiek zvaných uniforma. Ukázali sa ako jediný prípustný kompromis. Ráno sa totiž ŠÉFKO vytasil s novým marketingovým ťahom. „Baby, keď už máme také hrozné ceny – dajte si aspoň plavky, nech sa zákazníci potešia...“ Asi po minúte ticha mi došlo, že to ten kreatívny ujo myslí naozaj vážne. Keďže som mala pohár mojita ešte plný, hodila som po ňom aspoň pohľad masového vraha a odkázala ho na tvorcov relácky „Snívajte s nami“ ... Napokon sme skončili s výstrihmi, na ktoré je v minimálne piatich štátoch potrebný zbrojný pas...

Spolu s BLONCKOU odovzdane opierame nohy o stenu a súčasne odmietame zanietené ŠÉFKOVE ponuky na masáž.. Vtom sa vo dverách zjavil barman od vedľa. Veeľká chyba! Ani nestačil zvážiť, či položí gentlemanskú otázku ohľadne nášho pitného režimu, a už sa sme sa hlásili podľa sympatií buď k mojitu alebo piňacoláde. Pravidelne si takto overujem teóriu relativity – väčšinou by som sa po piatich kokteiloch už iba milo usmievala. V pracovnom nasadení elegantne zvládam beh s plnou táckou, hod vínovými fľašami po kolegyniach i hádanie myšlienok zjavne „veselých“ objednávajúcich. Nuž, tréning robí majstrov:)
Keď sa pauza skončila, nastúpil opäť tvrdý pracovný režim. Postupne zisťujem, že neska, zalievaná a presso nie sú tie isté druhy kávy...Chybička se vloudila... Tradične to všetko zvaľujem na BLONCKU. Keďže práve takmer strhla záves a lá vstup pre personál a zrazila sa s plným podnosom špinavého riadu, reaguje značne nepublikovateľne.

Vtom začujem známy pokrik „No Hellou!“ DRAHÍ ma poctili svojou návštevou. DRAHÁ, ako vždy prudko elegantná, kýva pestovanou rúčkou a nedôverčivo hľadí na DRAHÉHO, či ju naozaj chce posadiť na tú stoličku. DRAHÝ nešetrí úsmevmi a preventívne si u mňa hneď objednáva polovicu jedálneho lístka, aby „mi ušetril nohy“. Miláčikovia. Spoznali sa tradične, cez akéhosi kamaráta kamarátkinej kamarátky. A odvtedy tvoria nerozlučný pár. Teda skôr trojicu, pretože DRAHÝ je nepochopiteľne fixovaný na svojho kamaráta z detstva. Deň si jeden bez druhého nevedia predstaviť, a tak na rande chodí kamarát zásadne s nimi. Som si istá, že chlapci boli vzorom telefónnym spoločnostiam pre programy typu TY A JA... DRAHÁ sa už v mysli pripravuje na svadobnú cestu v štýle dva plus jeden...
Že je to medzi nimi také vážne, prezrádza niekoľko ukazovateľov. DRAHÝ zvesil plagáty playmates z toalety a DRAHÁ tú toaletu konečne „využila“. Že z toho ešte týždeň skákala od radosti, je pre všetky ženy pochopiteľné...

Preto som ani nedúfala, že „skoromanželka“ bude ochotná stráviť piatkovú noc s niekoľkými nezadanými ženskými. Myšlienka dámskej jazdy ju však očividne potešila a potvrdila svoju večernú účasť. Zároveň DRAHÉHO hnala domov, aby sa stihla adekvátne pripraviť. Dlho som bojovala so zúfalstvom pri predstave, že ja budem mať na učlovečenie sa asi 30 minút...

Okolo ôsmej som po ŠÉFKOVI s úľavou hodila uniformu, po stýkrát vysvetlila BLONCKE, že meeting o pol desiatej neznamená dostavenie sa o štvrť na jedenásť a nahodila som šprint smer sladký domov. A keďže som spomínaným maratónskym výkonom ušetrila kopu času, stihla som ešte zapnúť počítač a prehodiť pár slov s JOLIOVOU.
„Miciii, čo robíš??“
„Holím, mici, a chvíľami aj sekám“...horekuje JOLIE.
„A čo dávaš mici?“
„No vodku, ta nie?“
„Ale na seba myslím, ty trúba!!! “

Vzhľadom na isté komunikačné šumy iba rezignovane overujem stav adeptiek na dámsku jazdu. A už sa valím cez rozkopané Hlavné smerom k Michalskej. Veža je asi jediné miesto, ktoré aj niekoľkopromiloví vždy úspešne nájdu. Práve tu máme s JOLIE takzvanú rozohrievačku, kým sa pripojí zvyšok dámskej légie. Príde vraj aj MODELKA. Ak sa pravda nedoláme na tej prekážkovej dráhe tváriacej sa ako Staré mesto. Ešte preskakujem - tak dobre, podliezam - poslednú zátarasu a už vidím Havanu preplnenú talianskymi zábavychtivými turistami. Blížim sa k divoko telefonujúcej čajke. Áno, inštinkt nesklamal, je to ona. Hor sa do ulíc! Mamička moja, to bude peklo ....

pokračovanie nabudúce_

Danica Polčíková

Danica Polčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  17
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Román o ženách...a nielen prepoviedkaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu